Nr postępowania: G. 2418-29/20

Przedmiot postępowania:

  • Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów.

Termin wykonania:

  • do 31.12.2020

Termin składania ofert:

  • 02.07.2020 r. do godz. 12:00

Nr postępowania: ZP-1/18

Przedmiot postępowania:

  • Usługa grupowego ubezpieczenia na życie pracowników oraz członków rodzin pracowników Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim

Opis postępowania:

  • Usługa grupowego ubezpieczenia na życie pracowników oraz członków rodzin pracowników Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim

Termin wykonania:

  • 36 miesięcy

Termin składania ofert:

  • 2018-03-23 10:00

Termin otwarcia ofert:

  • 2018-03-23 10:15

Link do Urzędu Zamówień Publicznych:

Link do Urzędu Zamówień Publicznych – ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

Nr postępowania: ZP-1/20

Przedmiot postępowania:

  • Świadczenie usług ochronnych osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w obiektach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim przy ulicy 3 Maja 7

Opis postępowania:

Świadczenie usług ochronnych osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w obiektach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim przy ulicy 3 Maja 7

  • Część Nr 1: Sąd Rejonowy w Bielsku Podlaskim, ul. 3 Maja 7
  • Część Nr 2: Sąd Rejonowy w Bielsku Podlaskim, Wydziały Zamiejscowe w Hajnówce i Prokuratura Rejonowa w Hajnówce, ul. Warszawska 87
  • Część Nr 3:Sąd Rejonowy w Bielsku Podlaskim, Wydziały Zamiejscowe w Siemiatyczach, ul. Górna 61

Termin wykonania:

  • Od dnia 01-06-2020 do dnia 31-05-2021

Termin składania ofert:

  • 28-04-2020 godz. 09:00

Termin otwarcia ofert:

  • 28-04-2020 godz. 09:15

Nr postępowania: G. 2418-17/20

Przedmiot postępowania:

  • Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów.

Termin wykonania:

  • 14 dni od dnia podpisania umowy

Termin składania ofert:

  • 23.03.2020 r. do godz. 12:00

Nr postępowania: G. 2418-42/19

Przedmiot postępowania:

  • Zakup, wraz z dostawą, urządzeń do monitoringu warunków środowiska w serwerowni.

Termin wykonania:

  • 30 dni

Termin składania ofert:

  • 11.10.2019 r.

Nr postępowania: ZP-2/19

Przedmiot postępowania:

  • Świadczenie usługi w zakresie kompleksowego sprzątania powierzchni biurowej w budynkach i lokalach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim oraz utrzymania przylegających terenów zewnętrznych

Opis postępowania:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowego sprzątania powierzchni biurowej w budynkach i lokalach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim oraz utrzymania przylegających terenów zewnętrznych:

  • Część nr 1:
    obiektu i przylegających terenów zewnętrznych Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim, ul. 3 Maja 7, oraz obsługa szatni (świadczenie obsługi szatni wykonywane będzie w dni urzędowania Sądu w godz. od 7:30 do 15:30 w okresie od dnia 01 października do dnia 30 kwietnia – 14 miesięcy w okresie obowiązywania umowy);
    lokalu V Wydziału Ksiąg wieczystych w Bielsku Podlaskim, ul. Mickiewicza 53;
    lokalu Zespołu Kuratorskiej Służby Sądowej w Bielsku Podlaskim, ul. Mickiewicza 32.
  • Część nr 2:
    obiektu i posesji (terenu zewnętrznego) Zamiejscowych Wydziałów w Hajnówce, ul. Warszawskiej 87;
    obiektu i posesji (terenu zewnętrznego) Zamiejscowych Wydziałów w Siemiatyczach, ul. Górnej 61.

Termin wykonania:

  • 24 miesiące

Termin składania ofert:

  • 2019-06-10 10:00

Termin otwarcia ofert:

  • 2019-06-10 10:15

Link do Urzędu Zamówień Publicznych:

Nr postępowania: ZP-1/19

Przedmiot postępowania:

  • Świadczenie usług ochronnych osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w obiektach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim przy ulicy 3 Maja

Opis postępowania:

Świadczenie usług ochronnych osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w obiektach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim przy ulicy 3 Maja

  • Część Nr 1: Sąd Rejonowy w Bielsku Podlaskim, ul. 3 Maja 7
  • Część Nr 2: Sąd Rejonowy w Bielsku Podlaskim, Wydziały Zamiejscowe w Hajnówce i Prokuratura Rejonowa w Hajnówce, ul. Warszawska 87
  • Część Nr 3:Sąd Rejonowy w Bielsku Podlaskim, Wydziały Zamiejscowe w Siemiatyczach, ul. Górna 61

Termin wykonania:

  • Od dnia 16-05-2019 do dnia 31-05-2020

Termin składania ofert:

  • 17-04-2019 godz. 10:00

Termin otwarcia ofert:

  • 17-04-2019 godz. 10:15

Nr postępowania: G.240-15/19

Przedmiot postępowania:

  • Świadczenie usług związanych z realizacją zadań ochrony danych osobowych oraz zadań przypisanych inspektorowi ochrony danych

Opis postępowania:

  • Świadczenie usług związanych z realizacją zadań ochrony danych osobowych oraz zadań przypisanych Inspektorowi Ochrony Danych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej „RODO” i innymi obowiązującymi przepisami prawa.

Termin wykonania:

  • Od dnia podpisania umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 1 kwietnia 2019 r. do dnia 31 grudnia 2019r.

Termin składania ofert:

  • 2019-03-22 14:00

Nr postępowania: G. 2418-14/19

Przedmiot postępowania:

  • Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów.

Termin wykonania:

  • Do dnia 31.12.2019 r.

Termin składania ofert:

  • 15.03.2019 r.

Nr postępowania: G. 240-21/18

Przedmiot postępowania:

  • Usługa szkolenia nt. „Zmiany w przepisach o ochronie danych osobowych – RODO w pracy kuratorów sądowych”.

Opis postępowania:

  • Postępowanie NIE jest realizowane na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 1579). Wartość przedmiotu zamówienia jest mniejsza niż kwota w art. 4.8 ustawy.

Termin wykonania:

  • 2018-10-25

Termin składania ofert:

  • 2018-08-27 do godz. 12:00